Mansur Yavaş’tan Öğrencilere Bedava İnternet Sürprizi

 Mansur Yavaş’tan Öğrencilere Bedava İnternet Sürprizi




Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mansur Yavaş, geçtiğimiz günlerce sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı bir açıklama ile köylerde internet erişimi olmayan öğrencilere, uzaktan eğitimde bedava internet vereceğini duyurmuştu. Yavaş, bedava internet vaadini yerine getirdi. İşte detaylar…


Uzaktan Eğitimde Bedava İnternet Kampanyası

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mansur Yavaş, Twitter hesabı üzerinden karantina sürecinde evde uzaktan eğitim gören ve internet erişimi olmayan öğrenciler için yeni projesini duyurmuştu. Özellikle köylerde yaşanan internet erişimi sıkıntısı nedeni ile öğrenciler uzaktan eğitim derslerine katılamıyordu. ABB Başkanı Yavaş, şu açıklamaları yapmıştı:


“Ankara bizim için sadece merkez ilçelerden ibaret olmadı. Hiçbir evladımız imkansızlıklardan dolayı mağdur olmasın diye yakın zamanda mahalle olan köylerimize internet hizmeti sağlamak için TÜRKSAT ile görüşmelere başladık. İnternet ücreti belediyemizce karşılanacaktır.”


Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın bu projesine gerek sosyal medyada gerek de diğer platformlarda onlarca destek veren kişi çıktı. Halkın desteğini de arkasına alan Yavaş, bedava internet vaadini gerçekleştirdi.

Corona virüs pandemisi nedeni ile yalnızca belli sınıflar yüz yüze eğitim görebiliyordu. Geri kalan sınıflardaki öğrenciler evlerinde TRT EBA TV ve eba.gov.tr internet adresi üzerinden uzaktan eğitim yöntemi ile eğitim alıyorlardı. 2020 – 2021 eğitim öğretim yılında uzaktan eğitim ile öğrenim gören öğrencilerin birçoğu internet erişimi olmadığı için bu derslere katılamıyorlardır. ABB Başkanı Yavaş, öğrencilerin derslere katılabilmesi için köylere bedava internet uygulamasını hayata geçirdi.

Başta Twitter olmak üzere birçok sosyal medya platformunda Belediye Başkanı Mansur Yavaş için destek ve teşekkür mesajları atıldı. 


Comments

Popular posts from this blog

Seda Yavaş tekrar sesleniyor

Elönü: Atatürk'ten nefret ediyorum çünkü..

Devlet Yok Saray Var ...